ההבדלים בין גלאי מתכות

מה ההבדלים בין גלאי מתכות איכותי לבין גלאי מתכות לא איכותי ?

בתור משתמש עם גלאי מתכות באופן קבוע אומר בוודאות שהפרמטרים שאני בודק בעת שימוש עם גלאי המתכות שלי הם :

  • מחיר.
  • אחריות.
  • נוחות אחיזה.
  • עיצוב.
  • תוצאות / ביצועים.
  • גודל מינימלי.
  • נוחות תפעול.

מחיר :

לא כל מה שיקר שווה מכירים ? ברור ניקח דוגמא גלאי מתכות בעלות גבוהה המיועד לאיתור תשתיות לא מתאים עבור חובבנים שמחפשים בשטח פתוח או בחופי הים , דוגמא קלאסית לכך שאני צריך לדעת מה אני רוצה מהגלאי מתכות שלי ! האם הגלאי מיועד לשימוש ומשרת את המטרה שלי.

המחיר הוא פקטור חשוב בדרך כלל, גלאי מתכות זול הוא זול ואין הסבר אחר למשתמש קצה. הרי בתחילת הדרך שלכם אין אתם יודעים לאבחן איכות בגלאי מתכות וכל גלאי נראה זהה לכן מומלץ לעשות סקר שוק בתחום ולהבין מה התקציב שלי עבור גלאי ומתכות.

אחריות :

אני רוצה כמה שיותר אחריות אין הסבר אחר ככל שהאחריות הניתנת על המוצר ארוכה אני יודע שהמוצר אמין.

 

נוחות אחיזה :

כאן אני יורד לרזולוציות של הנוחות ביום יום, הרי הגלאי מתכות אותו ארכוש ישמש אותי כמה שעות בכל פעם ישנם הבדלים בעובי הידית אחיזה, הבדלי אורך בין מקום האחיזה לבין תפס הזרוע, איזון בין צלחת החיפוש לשאר החלקים, תחשבו אתם הולכים עם גלאי מתכות ומבצעים אין ספור פעולות הנפה מצד לצד הייתם רוצים את המיטב בפחות מאמץ פיזי עבורכם, לדעתי אחת הנקודות החשובות !!.

 

תוצאות / ביצועים :

גלאי מתכות מקצועי יודע לעשות את העבודה ויודע טוב בכל סביבת עבודה ים, יבשה, לח, סלעים, שילוב, אדמה רווית מטרות ( מטרות מתכתיות ), וכל זאת ללא הפרעות ( חיווי שווא ) בגלאי מתכות נחות לא איכותי אין את מה שרשמתי כאן, ומה יקרה לכם ? תתבאסו על הרכישה הזולה בדרך כלל וירדתם מהתחביב הכי שווא בעולם :), גלאי מתכות ב 800 שקל לא יכול להשתוות לדלאי מתכות שעלה 5000 שקל ואף יותר, הטכנולוגיה לא מסוגלת להביא תוצאות .

 

גודל :

הגודל כן קובע !! אני רוצה גלאי מתכות שמתקפל למיימדים קטנים כך שאוכל לשאת אותו לאורך מרחק ובמינימום מאמץ.

 

נוחות תפעול :

הארגונומיה בתפריט הגלאי או השפה בה יופיע המלל במסך עצמו משפיעה עמוקות על חווית החיפוש, אני רוצה גלאי שקל להבין אותו חברים ברוב הגלאי יש תתי תפריט עם ערכים שחשוב להבין אותם וחשוב להבין מה עושה השינוי שאבצע בתפריט.

 

טכנולוגיה :

אני רוצה עבורי את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק ככה אני מה אתכם ? עולם גלאי המתכות עבר שינוי טכנולוגי עצום בפרט בשנה האחרונה כאשר יצא לשוק גלאי מתכות הפועל ב 7 תדרים בו זמנית ( מולטי ) מתוך 49 תדרים וזו חברים שיא הטכנולוגיה בעולם שלנו !! טכנולוגיה מתקדמת מביאה תוצאות .

לכל שאלה התייעצות והכוונה ארז גלאים בן יהודה 210 תל אביב.

דילוג לתוכן