גלאי מתכות הסט המושלם

גלאי מתכות לים? גלאי מתכות לשטח? גלאי מתכות לצלילה? גלאי מתכות חד תדרי? רב תדרי? עם מסך! ללא מסך! לעומק? רק לזהב!! רק לזהב!!! עם מה אני חופר? מסננת? או את חפירה? מה זה בכלל פינפויינטר?.כן טרם אתם רוכשים גלאי מתכות אילו הן השאלות שעולות לכם ואתם צריכים להחליט!!.

אתמקד בגלאי מתכות המשמש אותי אישית.

הגלאי מתכות אשר משמש אותי אישית בימים אילו נקרא XP DEUS2 22FMFRCWS6 דגם מאוד פופולארי ומקצועי ובשל כך אנו רואים יותר ויותר אנשים אשר רוכשים את הדגם הנ"ל בתור גלאי שני שלהם או בתור גלאי ראשון שלהם. אנו רוצים גלאי מתכות שיענה על כל הצרכים אשר נתקל בהם בעת שימש וזה אומר גלאי מתכות עמיד למים אבל מסוגל לעבוד ביבשה והביצועים המקצועיים שלו חובה שיהיו מהטובים בשוק וכן נוח לתפעול. בנוסף לגלאי הנני משתמש ב" סקופ " מעין מסננת שאתה אנו חופרים בחופים, גם בתוך המים, על כל אלה ישנם גלאסטים שאוהבים את הפינפויינטר גם בחופי הים ואף בצלילה על מנת להקל על זיהוי מיקום מדויק של הממצא, פינפויינטר הינו גלאי מתכות קטן .. כשכבר התכופפנו לאזור החפירה אנו נשתמש בפויינטר על מנת לאתר במדויק את הממצא. הרי כל מחפש האוצרות בחופי הים מגיעים עם הגלאי לתוך המים בסופו של דבר כי….. החיפוש בתוך המים שקט יותר ומפתיע בכמות הממצאים שמחכה לנו בקרקעית.גלאי מתכות מקצועי הנותן לנו נתונים מדויקים בצורה עקבית, כולל הפעלה פשוטה אשר לא מצריכה מאמץ מיוחד יביא אותנו לתוצאות בצורה מהירה זאת הבטחה.גילוי מתכות תופס תאוצה בשנים האחרונות בישראל, המשתמש הסופי יכול להיות את או אתה בכל גיל העיקר שאתם בעלי יכולת להחזיק את הגלאי ולהניף!!.בתמונה ניתן לראות סט מושלם של צלילה הכולל מערכת צלילה Nemo, סקוטר תת ימי. גלאי מתכות XP DEUS2 הכולל מוט צלילה ואוזניות ימיות, חליפה, משקפת, פאוצים, משקולות….

רוצים עוד פרטים ? ארז גלאים החנות בקטנה והמטריפה ברחוב בן יהודה 210 תל אביב מחכה לכם על מנת להראות לכם את המיטב של גלאי המתכות בישראל.

 

 

דילוג לתוכן