גלאי מתכות מומלץ לשנת 2024

בבואנו לרכוש גלאי מתכות אנו מיד נכנסים לבלבול ולא תמיד יודעים להחליט. לפניכם כמה קטגוריות בתחום על מנת להקל עליכם את המהלך שישנה לכם את החיים – גלאי מתכות.

גלאי מתכות לילדים

שוק גלאי המתכות עבור ילדים ( גיל 6-12 )הוא די רחב וכאן חשוב לדעת מה אנו קונים!!. האם גלאי מתכות ב 250 שקל יעשה את העבודה או שאנו זורקים את הכסף לפח? התשובה ברורה גלאי מתכות במחיר 250 ש"ח זה צעצוע בשם גלאי מתכות. איכות החומרים והעליה בביקוש לגלאי מתכות עבור ילדים הולידו מספר לא מבוטל של דגמים מוצלחים. אישית אני ממליץ על דגם MIDI HOURD של חברת NOKTA, עמיד למים, הפרדת מתכות ואפילו מספר צלילים שונים למתכות שונות. דגם נוסף X5 של חברת QUEST כאן אנחנו כבר עם סוללות נטענות והפרדת מתכות מתקדמת כולל פונקציות שלא יביישו גלאי מתכות מקצועי.

לגלאי מתכות MIDI HOURD לחצו כאן

לגלאי מתכות QUEST X5 לחצו כאן

גלאי מתכות למתחילים

ראיתם את חבר שלכם עם גלאי מתכות מגלה זהב בחופי הים? שמעתם על התחום ובא לכם לרכוש גלאי מתכות? מעולה הגעתם למקום הנכון. גלאי מתכות למתחילים יאופיין בהפעלה קלה וללא יותר מידיי פונקציות ומונחים מפוצצים כמו " גראונד באלאנס, ריאקטיביטי ". חשוב לדעת האם הדגם שאתם חושבים לרכוש יתאים לסוג הקרקע העיקרי בוא תפעילו את הגלאי לדוגמה : האם המותאם להפעלה בשטח או פארקים לא בהכרח יעבוד טוב בסביבת הים הקרקע מינרלית בחופי הים. בנוסף, משקל הגלאי, תאורת מסך, סוללות נטענות, אבל זו דעתי האישית.

גלאי מתכות דגם SIMPLEX LITE מומלץ ארז גלאים כגלאי מתכות דו שימושי גם למים וגם לשטח קישור למוצר לחצו כאן.

דגם GARRETT APEX מומלץ ארז גלאים כגלאי מתכות למתחילים דו שימושי אבל בסטייל  קישור למוצר לחצו כאן.

גלאי מתכות מקצועי

יש לכם ניסיון או שבא לכם להתחיל ישר בגלאי מתכות מקצועי?. חשוב שיהי מולטי תדרים אמיתי. ישנן כמה רמות של מחיר חשוב לדעת ראשית את זמן האחריות של המוצר! אתם רוצים מכשיר אמין הכולל שירות מהיר ביותר. אנו רוצים את הגלאי המתקדם ביותר שנוכל לרכוש בהתאם לתקציב שלנו. עניין חשוב מאוד היא גודל הצלחת לדעתי נתון חשוב מאוד. לכן בחרתי בשלושה דגמים אשר יובילו את השוק לשנת 2024 בוודאות.

הגלאי הראשון שהינו המוצלח בכל הזמנים הודות למשקל קל מאוד, טכנולוגיה ייחודית  XP DETECTORS. אמינות מספר אחת, הגלאי עצמו בעל מספר שפות לבחירה והמעניין מבחינתי העובדה שהגלאי בעברית ויש לרוכשים 5 שנות אחריות.

XP DEUS2 צלחת חיפוש 9" אינטש מומלץ מאוד בסביבת חוף הים ואף בצלילה עד 20 מטר עומק מים !! לדגם לחצו כאן.

במעמד הקניה יש לכם אפשרות להחליט מה גודל צלחת החיפוש שמתאימה לכם.

גלאי מתכות דגם NOKTA DOUBLE SCORE. מולטי תדרים די חדש בשוק, צלחת 12 " כולל מוט קרבון מלא. כבר מעניקה לנו יתרון על הרבה מגלאים מבחינת עומק חדירה ומשקל נוצה לדגם לחצו כאן.

דגם נוסף שנחשב לכוכב עולה בשטח ואף בחוף הים הינו NOKTA LEGEND.  מולטי תדרים המגיע במספר ורסיות. מה שאומר שאתם חייבים לשאול במעמד הרכישה  את ההבדלים והאם יש תוספות ומבצעים.  לדגם לחצו כאן לחצו כאן.

התמונה הראשית צולמה במפגש גלאי מתכות האחרון שערכנו לכלל חברי הקהילה. מפגש נושא פרסים כיבוד וחוויות משותפו.

דילוג לתוכן