גלאי מתכות מולטי תדרים המומלצים לשנת 2024

שנת 2024 הולכת להיות שנת המולטי עבורכם. רובכם תרכשו גלאי מתכות שעובד בטכנולוגיית המולטי תדרים ואסביר את עצמי. אם בעבר טכנולוגיית המולטי תדרים הייתה מאוד מצומצמת טכנולוגית ולא יציבה הרי שבשנת 2024 טכנולוגיית המולטי תדרים איכותיים תשלוט בשוק ואילו הגלאים שאנו נראה. נציין כי טכנולוגית מולטי תדרים מאפשרת לגלאי מתכות עבודה במספר תדרים בו זמנית מה שמאפשר לאתר מספר רב יותר של ממצאים קם קטנים וגם גדולים.

לפניכם סקירה לשנת 2024 עבור גלאי מתכות מולטי תדרים אשר נמצאים בשוק ומה הכדאיות בקניה.

בחרתי להתחיל עם שחקנית יציבה מאוד בשוק גלאי המתכות שלא מפסיקה לחדש ולחדש. בכל תחום בעולם גלאי המתכות חברת NOKTA אשר יושבת בטורקיה. והשנה במיוחד מנגישה לכולם את גלאי המתכות המולטי תדרים אחרי ההצלחה שלה בשנת 2023 עם דגם שנקרא LEGEND.

 NOKTA SCORE

מולטי תדרים לכולם זה הסלוגן של NOKTA וזה אומר שלא ניתן להתחרות במחירי השוק של NOKTA.  משלמים פחות מקבלים יותר החברה ידועה בזה עוד מימי ה SIMPLEX האגדי שלה.

דגם SCORE מעניק לכם כניסה לעולם גלאי המתכות עם טכנולוגיית מולטי תדרים. כולל צלחת 12 אינטש, מוט תחתון מקרבון, סוללה נטענת, תאורת מסך ופנס מובנה, סוללה חזקה, עמידות למים עד 5 מטר. ניתן לחבר כל אוזניות BT למכשיר, הפעלה קלה מאוד, משקל קל 1.25 ק"ג, 3 שנות אחריות. כל הנתונים האלה כולל תג מחיר של 3200 שקל מציבים את ה SCORE כגלאי מתכות מולטי תדרים הראשון שלכם בתחום.

NOKTA DOUBLE SCORE

בדגם הזה אנו מקבלים מוט קרבון מלא. 10 רמות של רגישויות מול 5 בדגם הרגיל ( SCORE ), אפשרויות של איפוס לאדמה ( אוטו, ידני, עוקב ) שמירת תכניות.  מונח חדש עבורכם RECOVERY SPEED תכונה אשר משפיעה על העומק בתלות קרקע עשירה או רוויה במטרות. שאר המאפיינים זהים לדגם SCORE, שוב פעם NOKTA נותנת יותר בתמורה למחיר קטן. מחירו של דגם DOUBLE SCORE הוא 3500 ש"ח וכאן אתם עם גלאי מולטי תדרים סמי מקצועי במחיר הוגן .

NOKTA LEGEND

אפשר בוודאות לומר שהדגם LEGEND הציב את חברת NOKTA חזק בעולם המולטי תדרים. עם חדירה לעומקים מרשימים. יציבות, תפריט עשיר מאוד לכל מצב קרקע שקיים, מינרלי , עמוס מטרות  שימו לב קרבון מלא. צלחת 12 אינטש דקה במיוחד, כולל עמידות למים עד 5 מטר.  כולל 3 שנות אחריות במחיר 4500 ש"ח. הגלאי שבר שיאי מכירות בשנת 2023 ועוד יותר מכך חברת NOKTA השיקה את דגם LEGEND PRO PACK תמורת 5000 ש"ח. אתם מקבלים שלל תוספות ששוות המון כסף בשוק. הערכה כוללת 2 צלחות חיפוש 11 אינטש וצלחת 6 אינטש, אוזניות BT איכותיות ביותר, סוללה חיצונית נוספת. מוט הגלאי הוא חצי קרבון. המחיר שווה את כלל התוספות בצורה חד משמעית. כך שבקשו מהמוכר את דגם הפרו זה ישתלם לכם מאוד. לסיכום דגם זה נחשב למקצועי מאוד ומבחינת עלות הוא מעפיל על הרבה מתחרים.

XP DEUS2

במידה ולא שמעתם או קראתם על גלאי מתכות XP DEUS 2 אני יכול בוודאות לומר שאתם בבעיה. חברת XP  מייצרת את הגלאים שלה בצרפת ומתמחה בגלאי מתכות מיוחדים וללא מתחרים. כבר כמה שנים צוברת קהל לקוחות נאמנים. חברת XP DETECTORS משפיעה על שוק גלאי המתכות ומובילה אותו מבחינה טכנולוגית ונוחות שימוש בצורה חד משמעית.

הדגם XP DEUS 2 הינו דגם שמבחינה טכנולוגית מתקדם הרבה יותר משאר גלאי המתכות בעלי טכנולוגיית מולטי תדרים למעשה בכל פרמטר ה DEUS2 עוקף. ראשית XP  הינה החברה היחידה המעניקה 5 שנות אחריות, עמידות למים 20 מטר!! קל משקל 800 גרם !! מתקפל לממדים מאוד קטנים. מבחר שפות כולל עברית, רוסית, ערבית. גולת הכותרת אם עד עכשיו לא התרשמתם אז הגלאי עובד ב 7 תדרים בו זמנית מתוך 49 תדרים ( שאר הגלאים עובדים ב 5, 6 תדרים לא משתנים ). נתון זה יוצר את ההבדל המקצועי אשר מורגש בשטח / חוף הים היכן שתפעילו את הגלאי. מחירו של הדגם 7500 ש"ח ללא תוספות האמינו לי שווה כל שקל. הצרכנים מעידים על כך. אז בין אם זה הגלאי הראשון שלכם ( להתחיל בסטייל ) לבין אם אתם בתחום ומחפשים לשדרג, ללא ספק זה הגלאי אותו אתם רוצים.

GARRETT ACE APEX

דגם מולטי תדרים של ייצרן גלאי מתכות GARRETT האמריקאי. כולל גאוות ייצור אמריקאית. לומר לכם שהדגם חזק מאוד לא,  לומר שהדגם הפיל אותי מהרגליים לא, דבר אחד נשאר לחברת GARRETT ואת זה לא ניתן לקחת מהם יציבות ואמינות. הפעל וחפש פשוטו כמשמעו. חברת GARRETT עתירת דגמים של גלאי מתכות ובטוחה בעצמה השיקה את הדגם ACE APEX. דגם מולטי תדרים הנותן מענה יפה מאוד לרוכש, וכל זה ללא התעסקות בגלאי כמעט ועל כן הם עדיין בשוק . ( שמעתי שמועה שהם עובדים על דגם מולטי חדש…. ).

 חברת מיינלאב

חברת מיינלב מתקשה לעמוד בקצב הטכנולוגיה. לכן משיקה מבחר גלאי מתכות שהם למעשה שיחזור של גלאי המתכות אקוינוקס 800. בזמנו כאשר לא היו להם מתחרים בעיקר בקרב אנשי חופי הים נחשב להצלחה.  בשנת 2023 לא הצליחו לשחזר את ההצלחה גם עם דגמי אקוינוקס 700 ו 900.  המנטיקור עורר סערה בקהילת גלאי המתכות העולמית, שכן פורסם ע"י חברת מיינלאב נתונים לא נכונים המציגים את הדגם כחזק יותר משמעותית מול אקוינוקס 800 דבר שהתברר כלא נכון. ואף הועלו האשמות בבלוגים ובערוצי יוטביוב בעולם על דרך הפעולה של חברה זו.

 

דילוג לתוכן