גלאי זהב חשוב לדעת

גלאי מתכות המאתר זהב נחשק מאוד בקרב בעלי גלאי המתכות בישראל ובעולם כולו, גלאי מתכות המאתר זהב מאופיין ברגישות גבוהה יותר מגלאי מתכות רגיל ובתדר עבודה גבוהה, מצב שבוא אנו משתמשים בתדר עבודה גבוהה יחסית 40 KHZ ומעלה מעניק לגלאי רגישות גבוהה מאוד לפריטים קטנים, ובכל זאת ישנם גלאי מתכות לזהב טבעי ( נאגטסים ) ממש בעלי יכולת לאתר פירורי זהב במשקל עשירית הגרם, תכונה זו באה על חשבון עומק הגילו!!! שכן הטכנולוגיה הקיימת כיום מאפשרת לקבל עומק חיפוש גבוהה אך בקשר ישיר עם גודל הפריט אותו אנו באים לאתר.

גלאי זהב מולטי תדרים

מה זה בעצם מולטי תדרים ? שמעתם את המונח הזה לא מעט שכן כל מוכר מתהדר במונח מולטי תדרים ההסבר למונח הוא:

טכנולוגיית מולטי תדרים מאופיינת בכך שהגלאי מתכות שלכם משדר לקרקע במספר תדרים, תדרי עבודה נמוכים ותדרים גבוהים בו זנית ובכך אנו מקבלים מכשיר חזק ומהיר המסוגל לאתר גם עצמים בעומק רב וגם עצמים בודדים או קטנים במיוחד.

רוב ייצרני גלאי המתכות העולמיים שעברו לטכנולוגיית המולטי משדרים לאדמה עד 5 תדרי עבודה שונים אולם קבועים, המובילה בשוק גלאי מתכות בעולם היא חברת XP DETECTORS המתמחה בגלאי מתכות דגם XP DEUS2 דגם הפועל על 7 תדרי עבודה במולטי מתוך 49 תדרים בכללי למעשה אתה המפעיל יכול לקבוע את תדרי העבודה שלך.

אז מה מייחד את גלאי הזהב משאר הגלאים רק תדרי עבודה ?

היכן אתם רוצים לאתר זהב? בחוף הים? בצלילה? בהרים? בפארקים? חובה להבין כי בעת רכישת גלאי המתכות שלכם קחו בחשבון את הסביבה בה אתם תעבדו עם המכשיר שלכם שכן לא כל גלאי זהב מתאים לצלילה או חוף הים או שטח? ישנה חשיבות גדולה אם הגלאי מתכת עמיד במים!!

 

רוצים לדעת עוד? ארז גלאים ישמח לארח אתכם בחנות ברחוב בן יהודה 210 תל אביב ולהסביר לכם יותר לעומק.

 

 

דילוג לתוכן