גלאי מתכות בחוף הים תפעול נכון של הגלאי מתכות

אני רוצה למצוא רק זהב !

את המשפט הזה אני שומע 50 פעמים ביום לפחות, נכון מציאת זהב בעזרת גלאי מתכות METAL DETECTOR מקפיצה את מדד האושר שלנו לשיא בכל פעם שבאמת נמצא זהב עם גלאי מתכות אך! מה עם מטבעות כמו שקל, שני שקל, 10 שקלים שהן מברזל, אותם לא מתאים לכם לאתר ? מה עם כסף טבעת כסף איזה זהב אתם רוצים לאתר ? 14 K 18 K 21 K  כסף מצופה זהב. כמו שאתם מבינים מתכת בעלת ערך יכולה להגיע בכל מיני צורות וגדלים למה אני רושם את זה כי אתם לא יודעים שאתם רוצים לאתר הכל וכאשר נמצא נחליט אם בא לנו לשמור את הממצא במידה והוא בעל ערך או פשוט לאסוף ולהשליך לפח הקרוב.

כשאנו יודעים עכשיו ששווה לאתר עם הגלאי מתכות את כל המתכות ואני מתייחס לחיפוש בתוך המים בעיר אולם ניתן לעבוד ( ולדעתי רצוי ) גם בחול היבש של חוף הים באיתור כלל המתכות.

לרב ישנה תכנית עבודה בגלאי מתכות שנקראת ALL METAL והכוונה היא שהגלאי יעבוד ללא הפרדה של מתכות אלה יאתר כל פיסת מתכת שישנה בקרקע מצב זה נחשב החזק בכל מצבי העבודה אך אנו נקבל את כל " הזבל הברזלי " פקקים של בירה ועוד חלקי מתכת לא רצויים. בדרך זו אנו נפיק את המקסימום כוח של הגלאי וכל זאת בתנאי שביצענו התאמה למצב הקרקע ( GROUND BALANCE ) לפעולת איזון לאדמה יש חשיבות רבה מאוד שכן בלי הפעולה או לא נקבל תוצאות טובות מהגלאי ברוב הפעמים ובפרט נקבל רעשי רקע מעצבנים.

החיפוש בחוף הים עם גלאי מתכות בתוך המים או מחוץ למים נחשבת לסביבת עבודה עתירת מינרלים ולכן חשוב לבצע איפוס לאדמה  ( לרוב הערכים הנם 0 בתוך המים) וחשוב לא פחות לדעת באיזה מצב הגלאי שלכם נמצא כלומר מסנן ברזל או שאתם רוצים לאתר שקל ועשרה שקלים שהם מברזל ? ישנה חשיבות רבה בהבנת הגלאי ותכונותיו אחרת אתם מבצעים חיפוש לא מדויק וסתמי ברוב המקרים.

גלאי מתכות הנו כלי עבודה לכל דבר ולכן חשוב לדאוג לו לנקות לשטוף וכן לשמן במידת הצורך אל תהססו לפנות אלי בכל שאלה EREZ DETECTOR.

לפנכם סרטון קצר שמראה איך מוצאים מטבעות בתוך המים בקו החוף.

 

 

 

דילוג לתוכן