איך בוחרים גלאים מתכות ?

ישנן דרכים רבות לבחירת גלאי מתכות, האם הגלאי נועד לתחביב? האם נועד כמתנה? לעבודה? ללימוד? ..תקציב.. כשאנו באים לקנות גלאי מתכות אנו לרוב מקצים סכום מסוים לטובת הרכישה, סכום זה הוא מדד ראשון לאיזה גלאי אנו ניקנה.

 

כשאנו באים לקנות גלאי מתכות אנו לרוב מקצים סכום מסוים לטובת הרכישה, סכום זה הוא מדד ראשון לאיזה גלאי אנו ניקנה. לרוב גלאים איכותיים ומקצועיים אשר נועדו לעבודה רצינית  עלותם יותר יקרה משמעותית מגלאי רגיל. גלאים מקצועיים מתאפיינים לרוב במספר תדרי עבודה אופציונליים עם גלאי המתכות, סוללות נטענות, מהירות איתור, משקל קל,  בחומר גלם איכותי יותר עמיד יותר באלקטרוניקה מורכבת המוצגת על ידי מסכים רגילים ואף מסכי מגע כבר נכנסו לשוק דוגמה למותג GROUND EFX, ישנם גלאי מתכות ללא כבל המקשר בין צלחת החיפוש לבין הגלאי.

מורכבות  הגלאים מעלה את הרף לחברות העוסקות בתחום אשר משפרות על בסיס קבוע את יכולות הטכנולוגיות של הגלאים. משהבנו את חשיבות התקציב נשאל את עצמנו למה אנו מייעדים את השימוש בגלאי ?

אם לשימוש חובבני כלומר בעת טיולים עם המשפחה בטבע, חוף הים, מדבר וכו..על בסיס הפעלה פעם בשבוע נבחר במכשיר אשר ייתן מענה ולא מהמכשירים המקצועיים (בהנחה שיש תקציב נמוך ). כמובן שניתן לקנות את אחד המכשירים המתקדמים וליהנות מיתרונות רבים.

 

במידה ואנו רוצים להעניק מתנה לנער מתגייס או חבר טוב ניתן כמובן לבחור בקטגוריית מתחילים וליהנות ממגוון גלאים בהתאם.

אם יש לכם ניסיון בתחום ואתם רוצים להתמקצע עוד יותר ישנם גלאים מקצועיים הנותנים מענה לכול צורת חיפוש העולה על דעתכם אצלו כולל חיפוש בים או מים מתוקים .

גלאים נותנים לנו מידע על חפץ מתכתי הנמצא באדמה ככול שהגלאי מקצועי יותר נקבל אינדיקציה ברורה ואיכותית על הנמצא באדמה וכמובן יותר עומק ומהירות תגובה .

אצלנו תוכלו לרכוש ממגוון הגלאים והמחירים תוך ייעוץ והדרכה בעת הרכישה בכול עת .

דילוג לתוכן